Loading...
 

Aktuality

Ředitelské volno

Z důvodu prostorového a personálního zajištění ústní části maturitní zkoušky vyhlašuje ředitelka školy volno:

Úterý 1. 6. 2021: ve třídách 1. AS. 2. AS a 3. AS
Středa 2. 6. 2021: ve třídách 2. A, sexta, 3. A a septima

Návrat všech studentů k prezenční výuce

Od pondělí 24. 5. 2021 začíná prezenční výuka ve všech třídách GOB a SOŠ Telč (bez rotací).

Studenti ráno přijdou do tříd podle rozvrhu (suplování).
Zde si provedou antigenní test na Covid. Jedná se o výtěr z okraje nosu, který nebývá nepříjemný.
Testovací sady přinesou vyučující prvních hodin.
Test může být nahrazen potvrzením o provedení testu zdravotnickým zařízením nebo potvrzením o prodělaném onemocnění Covid-19.

V tuto dobu budou probíhat didaktické testy maturitní zkoušky. Dbejte prosím pokynů vyvěšených na chodbách o omezeném pohybu v prostorech školy.

Pokračování rotační výuky

Od pondělí 17. 5. 2021 pokračuje rotační výuka. Do školy nastupuje k prezenční výuce třída tercie a kvarta. Prima a sekunda se vrací k distanční výuce.
Ostatní třídy pokračují v distanční výuce.
Upozorňujeme na nutnost sledování suplování.
Žáci, kteří se vracejí do školy, přijdou do tříd určených rozvrhem (suplováním) a provedou si test na Covid. Zde je budou čekat vyučující prvních hodin s testy, které byly distribuovány do škol.
Test může být nahrazen potvrzením ze zdravotnického zařízení.
Jiný test, než který obdržela škola, není povolený.
Během celého pobytu ve škole je nutné mít zakryty dýchací cesty respirátorem nebo chirurgickou rouškou.
Žáci budou v určené třídě, kterou budou opouštět jen v nejnutnějších případech (přesuny, WC).
Žákům je umožněno stravování ve školní jídelně. Objednejte si oběd včas.

Přijímací řízení 2021 – náhradní termíny

Vážení rodiče a uchazeči o studium,
MŠMT s účinností od 7. 5. 2021 vydalo dodatek k opatření obecné povahy k přijímacímu řízení na střední školu, který stanovuje možnost účasti na náhradním termínu uchazečům, kteří se z jakéhokoli důvodu neúčastnili obou termínů JPZ na jedné škole, a dále stanovuje možnost zpětvzetí zápisového lístku v případě účasti na náhradním termínu přijímacích zkoušek.
1) Uchazeč, který měl možnost zúčastnit se obou termínů jednotných přijímacích zkoušek v naší škole (obdržel od GOB a SOŠ Telč dvě pozvánky se dvěma různými termíny) a dostavil se k přijímací zkoušce pouze v jednom z těchto termínů, může konat zkoušku v náhradním termínu (bez ohledu na důvod jejího nekonání v řádném termínu). Úmysl konat zkoušku v náhradním termínu je třeba oznámit řediteli školy před zpřístupněním výsledků ředitelům škol (dle bodu XIX. opatření č. j. MSMT-4337/2021-8 je třeba oznámit řediteli školy záměr konat zkoušku v náhradním termínu do 14. května 2021).
2) Uchazeč může ve školním roce 2020/2021 vzít zpět zápisový lístek uplatněný v přijímacím řízení, pokud byl následně v prvním kole přijímacího řízení přijat ke vzdělávání ve střední škole po konání přijímací zkoušky v náhradním termínu.

Online beseda s Erikem Taberym

Ve středu 12. května v 17 hodin zveme všechny zájemce na online besedu s šéfredaktorem Respektu Erikem Taberym. Srdečně jsou zváni i zájemci z řad veřejnosti.
Besedu moderují žáci ze septimy - Justýna Melánie Přechová a Matyáš Krejza.
Online Beseda   Tabery

Záznam besedy ke stažení

Upozorňujeme účastníky, že z této besedy bude pořizován video záznam a že svou účastí vyjadřují souhlas s využitím nahrávky na stránkách školy. Z tohoto důvodu také prosíme o vypnutí kamer a ztlumení mikrofonů. Děkujeme.

Zahájení prezenční výuky

Od pondělí 10. 5. 2021 se do školy vrací k prezenční výuce třída prima a sekunda.
Všechny ostatní třídy pokračují v distanční výuce.
Upozorňujeme, že došlo k drobné úpravě rozvrhu a je nutné sledovat suplování.
Žáci primy přijdou před vyučováním do učebny biologie, kde je bude čekat třídní učitelka. Zde bude proveden test na Covid. Test může být nahrazen potvrzením zdravotnického zařízení.
Žáci sekundy přijdou před vyučováním do kmenové třídy (ZSV), kde je bude čekat pověřený učitel. Zde bude proveden test na Covid. Test může být nahrazen potvrzením ze zdravotnického zařízení.
Během celého pobytu ve škole je nutné mít zakryty dýchací cesty respirátorem nebo chirurgickou rouškou.
Žáci budou v určené třídě, kterou budou opouštět jen v nejnutnějších případech (přesuny, WC).
Žákům je umožněno stravování ve školní jídelně. Objednejte si oběd včas.

Krajské kolo olympiády v anglickém jazyce

Koncem dubna proběhlo další soutěžní kolo v anglickém jazyce. Do tohoto krajského kola postoupila Isa-Lia Messmer z tercie reprezentující nižší gymnázium v kategorii II.B a Žofie Chlupáčková ze 3.A reprezentující vyšší gymnázium v kategorii III.A. Obě studentky získaly velmi pěkná umístění. Gratulujeme Isa-Lii za 2. místo a Žofii za 4. místo a děkujeme za jejich reprezentaci naší školy v této soutěži.
učitelky anglického jazyka

Informace k přijímacímu řízení (testování)

Informace k přijímacímu řízení pro školní rok 2020/2021

Pro přijímací zkoušky na střední školy platí mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví (MZDR 14592/2021-1/MIN/KAN ze dne 6.4.2021), které vyžaduje pro účast na přijímacích zkouškách doložení potvrzení o negativním výsledku testu na COVID-19, který není starší 7 dní.

Podmínkou pro umožnění účasti žáka na zkouškách je:
  • negativní test a
  • žádné příznaky onemocnění COVID-19.

Druhy požadovaných testů:
  • preventivní antigenní test na přítomnost antigenu viru SARS-CoV-2 nebo
  • neinvazivní preventivní RT-PCR test na přítomnost viru SARS-CoV-2.

Škola, která organizuje přijímací zkoušku, kontroluje, zda uchazeč splňuje předchozí podmínky. Pokud uchazeč nepředloží doklad o negativním testu, škola mu účast na přijímací zkoušce neumožní.

Odkaz na celé znění mimořádného opatření: https://prijimacky.cermat.cz/files/files/dokumenty/Pravni-predpisy/MO-MZD_testovani-u-prijimacich-zkousek-6-4-2021.pdf

Doplňující informace k testování uchazečů


Testování na onemocnění COVID-19 uchazečům o vzdělávání ve střední škole (SŠ), kteří jsou žáky základní školy (ZŠ), má povinnost umožnit ZŠ, ve které se vzdělávají, a to i v případně situace, kdy výuka probíhá distančně. Příslušná ZŠ vydá potvrzení, které bude dokladem o provedení testu. Potvrzení musí obsahovat identifikaci testovaného, identifikaci školy, datum provedení testu a výsledek testu. Potvrzení lze doložit i v elektronické podobě se zaručeným elektronickým podpisem (např. zaslané školou na uchazečův e-mail).

Střední škola, na kterou se uchazeč hlásí, nevybírá ani nevytváří kopie těchto potvrzení; pouze ověří od uchazeče, že jej má, že jde o originál a zkontroluje jeho obsah. Vlastní potvrzení nechává uchazeči.

 Google+

Aktuality